Toiminta

Liittymällä yhdistyksemme jäseneksi olet tukemassa monipuolista toimintaamme. Yhdistyksen jäsenille tiedotetaan tapahtumistamme täällä nettisivuilla ja MLL Annalan Facebook-sivulla sekä jäsenkirjeessämme.

Aktiivisesta perhekahvilastamme voit lukea lisää perhekahvila-sivulta.

Yhdistyksemme suosituin tapahtuma on jo monet vuodet ollut Karosen koulun ruokasalissa järjestettävä lastentarvikekirpputori. Kirppis järjestetään sekä keväisin että syksyisin. Myyntipöydillä on kaikkea lapsellista, vaatteita, leluja, urheiluvarusteita jne. TIlaisuudessa on myös kanttiini. Pöytävuokra on yhdistyksen jäsenille 5€, muille 10€. Pöytiä riittää vain nopeimmille ja niiden varaaminen alkaa pari viikkoa ennen kirppistapahtumaa, joten seuraathan ilmoitteluamme.

Keväisin olemme jo useana vuonna järjestäneet Karosen koulun liikuntasalissa Tempputuokion, jossa leikitään yhteisleikkejä ja seikkaillaan temppuradalla. Tilaisuus on maksuton koko perheen tapahtuma.

Joulun alla olemme olleet monesti mukana Kaukajärven Marttojen perinteisissä joulumyyjäisissä Haiharan kartanossa. MLL Annala järjestää kartanon tallin vintillä ongintapisteen lapsille.

Messukylän seurakunta ja MLL Annala ovat järjestäneet monena syksynä yhteistyössä Enkelikirkon, jossa esiintyvät esikouluikäiset lapset.

Vuosien varrella yhdistyksemme on ollut mukana monenlaisissa tapahtumissa. Yhdityksemme jäsenet saavat alennusta maksullisista tapahtumistamme. Esimerkiksi Ti-ti Nallen talon retki syksyllä 2014 tarjottiin jäsenillemme erittäin edulliseen hintaan.

Maaliskuu 2024

Ei tapahtumia